torstai 17. marraskuuta 2011

Pari haastetta

Nää on edelleen siitä Ninan haasteryöpystä. 

1. Suosikkiväri: Metsänvihreä
2. Suosikkieläin: Tiikeripussikissa, ihan tuon nimen takia
3. Suosikkinumero: 7
4. Suosikki alkoholiton juoma: Kokis, tuoremehu tai vesi riippuen tilanteesta (:
5. Facebook vai twitter: Fb!
6. Intohimoni: Valokuvaus, tanssi, ihmiset
7. Saada vai antaa lahja: Antaa, siitä tulee kiva fiilis
8. Suosikkikuvio: Kukonaskel Nina, kukonaskel ;) Noei! Ehkä peikonlehtikuvio, tai sitten joku koivukuvio. Johonkin kivannäöiseen kasviin tää kallistuu jokatapauksessa.
9. Suosikkiviikonpäivä: Maanantai. Uusi alku.
10. Suosikkikukka: Lemmikki tai metsätähti

Ja toinen:

Kerro 10 random faktaa itsestäsi.

1. Tanssin.
2. Valokuvaan.
3. Kuvaan tanssia.
4. Hymyilen.
5. Nina on tartuttanut mulle kynsienlakkaamisinnostuksen.
6. Pidän hymyilevistä ihmisistä.
7. Seiska on onnennumeroni.
8. Juon energiajuomaa, vaikka kohta on yö.
9. Aion piirtää jotakin vielä ennen nukkumaanmenoa, ainakin ehkä tiikeripussikissan.
10. Mä en pidä juoksemisesta (tai ainakaan en ennen ole pitänyt) mutta nyt oon käynyt tällä viikolla kaksi kertaa juoksemassa, kun tuli vaan sellainen olo. Tänään ei voinut lähteä juoksemaan, mut huomenna meen taas.

En haasta ketään. Kuka vaaan saa tehdä jos kiinnostaa. Mua kiinnostaisi nähdä, jos teette tän, joten linkatkaapas (:

2 kommenttia:

Niniane kirjoitti...

Repesin tolle kukonaskelelle! Ja kiva että tartutan tapojani muille. :D

opiskelija kirjoitti...

Se oli tarkoituskin.. Ja mä en oo varma onko musta kiva, et oon nykyään näin tietoinen kynsistäni ;D

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann