sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Jos metsään haluat mennä nyt...

Tämä tyttö on matkalla Hyytiälään. Bussi pysähtyi just Hämeenlinnassa. Vähän outoa mennä Hydeen taas pitkästä aikaa. En oo ollutkaan siellä melkein kolmeen vuoteen. Käyn ehkä illalla kävelemässä vähän metsässä ja laitan sitten keväisiä metsäkuvia tänne. Tää on nyt sillä varauksella, että jaksan tehdä jotain sitten kun olen perillä. Vaikka okei, mulla jäi kaikki kolme dvd-leffaa himaan, mitkä mun piti ottaa mukaan, et ei mulla paljon muutakaan tekemistä taidi illalla olla...

17:27 Bussi ohitti muuten just Tyrvännöntien risteyksen. (:

17:39 Tajusin just, ettei mulla ole mitään lukemistakaan mukana... No mut mulla on mp3-soitin ja kengät, eli voin tanssia koko illan. Yksityiset locking-treenit, wii! :D

21:05 Oon Hydessä. Kävin makkarakalliolla ihailemassa iltaa. Heitin talviturkin ison saunan laiturilta, ja kävelin paljain jaloin takaisin Impivaaraan. En jaksa just nyt laittaa kuvia koneelle. Oli muuten maailman kivoin bussikuski! (: Outoa olla täällä taas. Mut tavallaan aika kivaa. Mä en muistanut et tää on näin mukava paikka. Sit kuitenki kaikki on niin ihanan tuttua.

21:27 Okei nyt vähän ahdistaa. Miksen voinut käydä tätä kurssia kaksi vuotta sitten, kun täällä ois ollut vielä tutut ihmiset..

Ei kommentteja:

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann