perjantai 11. toukokuuta 2012

"Don't be so serious, if you can't laugh at yourself, call me... I'll laugh at you!"

Viikon toinen show-tunti takana. Sille meneminen ei jännittänyt yhtään niin paljon, kuin tuolle ekalle. Olisi ehkä pitänyt..

Lyhyitä lattian poikki -lämppäreitä lukuunottamatta siellä tehtiin pelkkää kevätjuhlaesitystä, jota oli tehty jo monta viikkoa. No, sarjan nappaamistahan mä menin sinne treenaamaankin, enkä tavallaan tiedä miksi stressasin, koska en oo menossa siihen esitykseen, eli mulla ei ollut mitään pakkoa oppia tuota. Oli kuitenkin kokoajan vähän sellainen olo, että olen ylimääräinen ja tiellä. Sen lisäksi että olin varmaan ainakin viisi vuotta vanhempi, kuin seuraavaksi vanhin tuntilainen.

Mutta oli tavallaan ihan hyödyllinen tunti. Opin yllättäen myös jotain esiintymisestä. Ja siinä sarjassa oli tosi kivaa liikemateriaalia. En olekaan ennen ollut Mindyn tunneilla, eli en ole päässyt tekemään Mindyn liikematskua.

Kuvituskuva maanantain zouk practicasta, jottei tulisi ihan kuvaton postaus. :D

Eilen oli myös POT:n kevätjuhla, eli pääsi sitten illalla tanssimaan paritanssejakin. Se oli samassa paikassa kuin HOT:n kevätjuhla, eli Smökissä, Otaniemessä. Tällä kertaa mulla olisi ollut jopa kamera mukana, mutta tanssin enemmän kuin viimeksi ja olin kaikin puolin sosiaalisempi muutenkin, niin se kamera sai sitten hengata laukussa koko illan, eli yhtäkään kuvaa ei ole. No ei siellä kyllä ollut myöskään yhtä hienoa auringonlaskuhetkeä, kuin HOT:n juhlassa. Ehkä mä olisin sellaisellä hetkellä käynyt sen kameran kaivamassa esiin.

Alkuillasta mulla oli joka tanssissa jalat ihan solmussa, enkä osannut seurata mitään. Tai ainakin se tuntui siltä. Loppuillasta joko totuin siihen, tai sitten mun jalat lähti liikkumaan vähän paremmin. Tanssin paljon. Sekä vanhojen tuttujen että uusien tyyppien kanssa, ja parhaat tanssit oli, no sanotaanko vaikka että aika arvattavissa.

Muutaman sellaisen tyypin kanssa, joiden kanssa olisin ehkä halunnut tanssia, jäi tanssimatta, koska jotenkin kun en jossain haussa ehtinyt hakea niitä, niin sitten mä vaan unohdin. Siis sellaisia tyyppejä, joiden kanssa oon ehkä tanssinut hetken jossain kurssilla, mutten ikinä oikeasti, ja olisi ollut kiva testata millaista niiden kanssa on tanssia kokonainen biisi. Parin viejän kanssa tanssin pitkästä aikaa, ja oli siistiä huomata kuinka paljon parempia ne oli nyt kuin edellisellä kerralla.

Oli kyllä mukava ilta, ei voi muuta sanoa!

Tänään tiedossa kaksi tuntia showta. Huhuh! Tuplatunti on varmaan aika rankka taukoilun jälkeen.

Ei kommentteja:

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann