maanantai 14. maaliskuuta 2011

Love.

Marianne käytti joskus kauan sitten piirtäessään mallina yhtä mallikuvaani.  
"Suvin mallikuva toimi innoittajana, mutta tarkoituskaan ei oo olla näköinen." 
Tällainen se siis on.

Kuva: Mika Pulkkinen, Piirros: Marianne Lundell

Enemmän Mariannen (ja muutaman muunkin) piirroksia löytyy Bilsasalsasta.

Oon tykännyt tuosta piirroksesta ihan alusta asti, mutta nyt jotenkin taas keksin sen, ja päätin että haluan siitä paidan, ihan siitäkin huolimatta että mulla alkaa olla ihan liikaa t-paitoja. Eikä mulla todellakaan ole yhtään liikaa rahaa :D

Pyysin siis Mariannelta tuon kuvan ja kävin lauantaina Aseman Kuvapisteessä leikkimässä tyhmää - no ei mun toki leikkiä tarvinnut. Sovittiin siinä millä hinnalla saisin painatuksen, jos tuon oman paidan, ja lähdin paitaostoksille. Tietenkin niillä olisi ollut paitoja sielläkin, mutta mä en kestä sellaisia perusrumia t-paitoja, joissa on liian pitkät hihat ja liian ahdas kaula-aukko. Lähinnä kyse oli vain siitä, että mulla oli suunnilleen mielessä millainen paidasta pitäisi tulla ja tylsää perusteepparia en ainakaan halunnut.


Tänään sitten hain paidan. Olin ajatellut että tuo on varmaan kertakäytön jälkeen treenipaita, että se painatusjälki olisi ihan kauhean huonoa. En tiedä miksi mun pitää aina ajatella noin. Se painatusjälki oli hyvä, ja ne oli jopa leikannut tuosta kuvasta vähän tuota tyhjää valkoista reunaa pois, vaikken sitä huomannut pyytää, ja harmittelin vaan kotona jälkeenpäin että nyt siihen tulee sellaista valkoista reunaa vaikka kuinka paljon.



Olen tosi tyytyväinen tohon!


Tykkään tuon paidan mallistakin. Noissa kuvissa ei ihan hirveästi näy, mutta siinä on sellaiset jännät hihat. Se sopi mun mielestä just täydellisesti tuohon kuvaan. Ei tuo ois mukaani tarttunut, jollei mulla ois ollut tuota kuvaa siihen, mutta kiva se on, tykkään!

Oli outoa kävellä keskustassa, kun ei ollut menossa tanssitunnille. Yleensä en oo kuitenkaan maanantain tunteja jättänyt väliin. Nyt ajattelin että voisin antaa vasemman etureiteni (musculus quadriceps femoris ;) levähtää pari päivää, kun jotain jännää onnistuin sille ilmeisesti perjantaina lockingissa tekemään. Mulla oli myös vielä eilen vasen polvi ihan mustelmilla - tai siis ihan vihreä - mikä on hämmentävää, kun en muista perjantaina sitä mihinkään hakanneeni tai muutenkaan satuttaneeni.

Aurinko paistoi, ja oli ihan kevätfiilis. Vaikka kuljen vielä talvitakissa, mun olisi tehnyt mieli kulkea talvitakki päällä, auringonpaisteessa ja mutustaa jätskiä - ja kerätä kaikki vastaantulevien kummastelevat katseet. Mutta uskallan kyllä väittää, etten tänään ollut ainoa, jonka olisi tehnyt mieli mutustaa jätskiä ulkona. Se vaan ei ihan kuulu asiaan tähän vuodenaikaan. Ehkä just siksi mun pitääkin varmaan joku päivä mennä ja löntystää keskustan katuja - talvitakki päällä ja jätski kädessä. ((:

Ei kommentteja:

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann