keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Hyvää huomenta kaunis

Ajattelin esitellä kotini - kun viimein sain tehtyä ison siivousurakan, jota tää kämppä kaipasi kipeästi.

Ihanassa pienessä opiskelijayksiössä asustelen. Täällä on paljon tavaraa ja aika vähän tilaa, mutta oikeestaan mun mielestä aika kodikasta! (:


Keittiö.

Mulla on oma punainen matto, jonka halusin, kun ajattelin etten ikinä tuu pääsemään oikeasti punaiselle matolle. Nyt astelen punaista mattoa joka päivä! <3 :D Ja ovessani oleva Kokkolan yhdeltä kirpparilta joskus viime vuoden aikana ostettu Moulin Rouge -julisteeni on aivan ihana! (:

Red Carpet



+ Kälviä-muistojen innoittamana päätin väsätä itselleni jotain.

Meillä oli Kälviällä asuntolan pikkusolun kylppärin peilissä sellaisilla teksti "Hyvää huomenta kaunis". Se oli tehty sellaisilla lasitarroilla, joiden pitäisi olla siirrettäviä, muttei käytännössä ole. Se oli ihana! Näin siitä ottamani kuvan, kun kattelin Kälviä-kuvia läpi.

Mietin hetken miten tuon toteutan, ja lopulta päädyin lappuun, jonka kiinnitän seinään peiliä vastapäätä, niin että se näkyy peilistä. Tietenkin teksti piti kirjoittaa peilikuvana, mikä tuotti oman haasteensa, mutta jee, tosta saa jopa selvää! (:


Tältä se näyttää peilistä.

Nyt mä haastan Sinut tekemään saman! Ja bloggaa siitä jookos, jotta näen miten olet tän toteuttanut. (Linkkiäkin sitten saa toki laittaa, että löydän kauniit peilikirjoituksenne! ;) Ainakin mun mielestä tuo teksti on piristävä ja ihana nähdä joka aamu peilistä! Suosittelen! (:

5 kommenttia:

Niniane kirjoitti...

Voi ei toi teksti on ihana! :) Tuli vähän taas ikävä Kälviälle... Ja toi sun julkka on niiiiin magee. Oon vähän kade edelleen. :)

opiskelija kirjoitti...

Joo, mullakin on taas sellainen vähän ikävä Kälviälle -kausi menossa.. (:

Niniane kirjoitti...

Sä joskus kyselit millanen zoomi mun kamerassa on ja mun on siis se pitänyt sulle selvittää. Ja mun kamerassa siis lukee AF 3x optical zoom 6.3-18.9mm 1:3.1-5.9 Et silleen. :D

opiskelija kirjoitti...

Okei, siis kolminkertainen optinen. En tosiaan voi käsittää, kuinka oot onnistunut saamaan niin hyviä kuvia sieltä Gagan keikalta! :o :D

Niniane kirjoitti...

Mä oon vaan niin hyvä! :D

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann