perjantai 20. syyskuuta 2013

Locking Boogie Woogie Locking Boogie Woogie Lock...

Tänään tajusin olevani locking-tunnin kiintiömummo. Siis se tyyppi, jolla ei vaan kunto kestä ja kroppa pysty kaikkeen, ja joka ei nappaa liikesarjoja ihan yhtä nopeasti kuin ne ryhmän junnut - eli kaikki muut ryhmäläiset. Mutta ei se mitään, sillä tänään mä myös näin pitkästä aikaa peiliin katsoessani ihmisen, joka tanssii. Se oli aika mukava tunne!

Äiti pyysi mua kertomaan, mitä tanssin, kun sen työkaverit kyselee, eikä äippä osaa vastata, siispä: Tanssin lockingia, lavatansseja, boogie woogieta, argentiinalaista tangoa ja vähän lindy hoppia. Nuo nyt ehkä on tämänhetkiset lajit. Lisäksi periaatteessa tanssin nykytanssia ja haluaisin stepata.

Mun kunto on kadonnut. En tiedä mitä mulle on tapahtunut, mutta eilen boogie-tunneilla loppui vaan kunto kesken, ja sama kävi tänään locking-tunneilla. Mutta onko silti ehkä siisteintä, että mun torstai- ja perjantai-illat täyttää kaksi noin iloista ja energistä tanssilajia!

Samoja lajeja muuten yritetään vertailla Emilian ja Jussin kanssa treenaillessa. Ehkä saadaan kasaan myös kiva pieni koreo, mutta siitäpä en kerrokaan nyt enempää.

Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann