maanantai 18. helmikuuta 2013

La Torrefazione ja saksanläksylusmu


Istun Aleksanterinkadulla La Torrefazionessa (tosi hyvää kahvia muuten, ja ihana, pieni eläväinen paikka!) ja mun pitäisi tehdä saksanläksyjä, mutta tekee mieli vain fiilistellä ihmisiä ympärillä ja elämää ja lueskella blogeja ja tehdä kaikkea muuta sellaista mukavaa. Mun on silti varmaan kohta pakko tehdä jotain sen saksan eteen, koska ensi viikolla on välikoe ja mä olen onnistunut nyt hiukan liian tehokkaasti olemaan opiskelematta saksaa.

Tänä iltana oon menossa katsomaan 21 tapaa pilata avioliitto -leffaa. Odotan että se on hyvä, koska traileria katsoessa nauratti kolmesti.

Ei kommentteja:

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann