tiistai 22. huhtikuuta 2008

Kasvejakasvejakasveja

Huomenna kasvitentti. Huomenna kasvitentti. Huomenna kasvitentti, joka ei varmaan tule menemään läpi. Luovutin ja kävelin tänään ulos kasviluokasta vain parin tunnin kasvien lukemisen jälkeen. Ehkä mä saan luettua niitä sitten ahkerammin seuraavaan tenttiin. Huomenna olen kuitenkin menossa, kun olen ilmoittautunutkin. Eikä sitä tiedä vaikka kävisi säkä ;). No niin varmaan.

Hyytiälään lähtöön vajaa 5 viikkoa. Apua. Se vain lähestyy ja minä alan yhä vain enemmän stressaamaan siitä, että pääni oikeasti tulee hajoamaan siellä. Kahdeksan viikkoa samojen ihmisten kanssa. Voi tietysti olla, että siinä käykin vain niin, ettei kukaan enää kestä mua kesän jälkeen. Ärsyyntyneenä en nimittäin ole kaikkein mukavinta seuraa.
Tosin eihän tuosta mitään ongelmaa tule, jollen saa noita kasveja opiskeltua. Silloinhan en pääse Hyytiälää.

Hei, miksi kävijälaskurini näyttää 45:tä, mutta vain muutama on vastannut kyselyihini? Kyllä kai sitä voisi kyselyihin vastata, vaikka vain eksyisi blogiini vahingossa. :D

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

asiaahan voi ajatella myös siltä kannalta, että niihin ihmisiin voi tutustua entistä paremmin tollasessa ajassa. varmasti on mahollista lujittaa kaveruutta aika hyvin ja tutustua paremmin sellasiin, joita ei niin hyvin vielä tunne. toi on kuitenkin aika pieni aika verrattuna siihen, miten kauan samoja naamoja pitää tuijottaa vaikkapa intissä ;D

Anonyymi kirjoitti...

hmm.. olet oikeassa (: mutta mulle tuo on aika uusi tilanne ja siksi vähän pelottaa. mua ei kukaan ikinä missään todellisuudessa saisi raahattua inttiin juuri siitä syystä, että luulen että pääni hajoaisi siinä, lucky i´m girl (:

Kiitos kommentista! ((:

Anonyymi kirjoitti...

okei, okei, vastasin... ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos (:

"Kerran aloitettuasi uneksimisen

älä hetkeksikään lopeta.
Uneksi vain mahdottomia, sillä huomista eivät
järkevät latteudet kiinnosta.

Ole hyvä unelmiasi kohtaan,
ja anna niiden toteutua.
Äläkä koskaan kuvittele
että sinun unelmasi on ainoa.

Älä hämmästele ihmeitä, iloitse niistä.
Kävele vetten päällä
Herätä kuolleita henkiin.
Muista, että hymyily on uneksimista."

-Tommy Tabermann